Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 27, 2013

Tragedi atas katil



Oleh Alias Abd Rani

Sibu: Kegembiraan seorang lelaki warga emas meniduri seorang wanita berakhir dengan tragedi apabila dia ditemui mati di atas katil dipercayai sesak nafas akibat serang jantung dalam kejadian di sebuah hotel di bandar ini, semalam.

Berita kematian lelaki berusia 57 tahun itu disedari apabila seorang warga China yang dipercayai wanita ditiduri mangsa mengadu kepada kakitangan sebuah selepas mendapati lelaki itu tidak sedarkan diri pada jam 5 pagi.

Sumber berkata, berikutan itu, pihak hotel menghubungi Hospital Sibu (HS) sebelum anggota paramedik bersama sebuah ambulans tiba untuk menjalankan pemeriksaan ke atas mangsa.

“Pemeriksaan mendapati, mangsa mengalami serangan jantung tiba-tiba sebelum sesak nafas. Mangsa disahkan meninggal dunia di hotel berkenaan sebelum mayatnya dihantar ke HS untuk bedah siasat.

“Daripada maklumat awal diperoleh, mangsa dipercayai melanggan pelacur warga China pada malam sebelum kejadian. Dia menginap di hotel ini semalam (malam kelmarin) dan tidur bersama wanita itu.

“Wanita warga China itu memanggil petugas hotel awal pagi tadi (semalam) selepas mendapati mangsa mengalami kesukaran bernafas,” katanya.

Sementara itu, jurucakap polis ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan mengenai kejadian itu.

Katanya, polis masih menjalankan siasatan dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

No comments:

Post a Comment