Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 7, 2013

Surat Terbuka Din Turtle untuk PM....sila baca dan renungkan....

dinturtle - Blogger PARTI MELAYU: Surat Terbuka Dinturtle Buat PM Najib - Kenang Bud...: Assalamualaikum wrt, Kehadapan yang saya hormati Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak , semoga Datuk Seri berada didalam keada...

2 comments:

  1. Saya setuju pendapat sudara, tapi kita mesti beri peluang untuk Najib memperbaiki kesilapan lalu. Kesimpulannya bangsa cina tidak boleh dipercayai walau apa pun yang di beri, ianya sama dengan pengundi kelantan. Betullah kata pepatah "Buat baik berpada pada". PM mesti Reverse gear, jaga baik baik pengundi setianya dan utamakan pengundi setianya dahulu dalam apa apa bantuan. Jaga pengundi setianya supaya tidak merajuk dan lari. Jangan harap sangat pembangkan akan berpaling tadah. Jaga anak sendiri jangan lapar, buat apa kera di hutan disusukan. Jika di beri sebegini rupa mereka tidak berterima kasih, mahu kah mengharap lagi?. Dalam kepala mereka ini sudah ditanam keinginan untuk menjatuhkan kerajaan BN, jadi saya rasa "cukup...cukup lah". PM juga mesti tegas dalam memilih menteri. Biar yang layak saja jadi menteri. Yang ada rekod buruk lampau, jangan dipilih lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di sebabkan kebodohan kau bgi peluang kt si botak tu, negara ni jadi lagi jahanam. penyapu betul. kecik2 tak nak mampos, dah besar menyusahkan org !!!

      Delete